Klook.com

Saturday, May 7, 2016

, ,

Idol who takes a peek of his fan's phone

is Winner's Lee Seunghoon.


-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAhㅋㅋㅋㅋWhy is he so cute..

-It wasn't even his own concertㅋㅋㅋㅋㅋ

-Seunghoon-ahㅋ ㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋLee Seunghoon is mineㅋㅋㅋㅋ

-Imagine what did she feel when he took her phoneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-This person is really funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋUnexpectedㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋwhat theㅋㅋ
 
trazy.com